shim

בלי עבודה אין עבדה

שי – המועדון לצרכנות נבונה בע"מ –
באמצעות עירית לפרטים: iritshni@walla.co.il

הוקם כדי לאפשר לאנשים ללא הבדל מין, דת, גזע וצבע,


לשפר את איכות חייהם ולהגיע לעצמאות כלכלית,


לאפשר להם לפרנס את עצמם ואת משפחותיהם בכבוד.

 

 


אנו מממשים זאת על ידי יצירת הזדמנות חכמה ופשוטה


להקמת עסק אינטרנטי המייצר מינוף כלכלי והכנסה פסיבית.

 


בפרק הראשון בספרו מדע ההתעשרות כותב ואלאס ד' ווטלס:

 


... זכות החיים של האדם פירושה הזכות להשתמש באופן חופשי ובלתי מוגבל בכל הדרוש לשם התפתחותו השכלית, הרוחנית והפיזית; במילים אחרות, הזכות להיות עשיר.

 


... אושרו הגדול ביותר של האדם נמצא ביכולתו להעניק לאהוביו; אהבה מוצאת את ביטויה הטבעי והספונטני ביותר בנתינה. אדם שאין לו דבר לתת אינו יכול למלא את תפקידו כבן זוג, הורה, אזרח או אדם.

 


את הביטוי המלא לחיים האמיתיים של גופו, לפיתוח שכלו ולגילוי נשמתו משיג האדם דרך שימוש בדברים חומריים. לכן יש חשיבות גדולה לכך שכל אדם יוכל להתעשר.

 


זה בסדר גמור לרצות להיות עשיר. אם אתה אדם נורמלי אינך יכול אחרת... הזנחה של הרצון להתעשרות היא בגידה בחובתך לעצמך ולאנושות, כי אין דרך טובה יותר לשרת את האנושות מאשר מיצוי מרבי של עצמך.

 


יש כאלה שחיים על "טייס אוטומטי", מדחיקים כל רצון לשינוי ולשדרוג בחייהם. לעומתם יש החשים צורך לשנות בחייהם דבר מה, לרענן תחושות ורגשות, לעשות דברים חדשים ולהגשים מטרות.


יש כאלה המרחיקים לכת לקצות תבל ומטפסים על הרים גבוהים, ורוב רובם של האנשים תועים ותוהים ברחובות הערים, מנסים למצוא פתרונות ותשובות לתחושות התקועות או להעדר הייעוד בחיים.

 


שיטת צרכנות נבונה נותנת לכם אפשרות להגיע להגשמה עצמית, לראות איך המטרות והחלומות שלכם קורמים עור וגידים והופכים להיות אמיתיים.


יש דרכים רבות להתעשר. בכל אחת מהן יש לפעול לפי הכללים כדי להגיע לעושר. צרכנות נבונה מביאה דרך להתעשרות. זה לא קורה בין לילה, זה דורש עבודה והשקעת זמן. יחד עם זאת, אם תפעלו לפי הכללים תוכלו להגיע לעושר.

 


בדפים הבאים נסביר מהי שיטת צרכנות נבונה, ונסקור את האפשרויות הגלומות בשיטה זו, נספר על עצמנו, על חזוננו ועל האני מאמין שלנו.

 


אנו מקווים שתיהנו מהקריאה, וכל השאר כבר יגיע מאליו.

 


בברכה

שמחה שדה - מנכ"ל

וצוות - שי המועדון לצרכנות נבונה בע"מ

צור קשר

קיבלת ליד מדף הנחיתה שלך
CAPTCHA
אתגר זה נועד לוודא שהינך אנושי כדי למנוע "ספאם".
10 + 10 =

shim