בית | אסטרטגיית שיווק באינטרנט

אסטרטגיית שיווק באינטרנט

יש לכם אתר אינטרנט ואתם רוצים שתהייה לו נוכחות משמעותית יותר? אתם מנהלים חנות אינטרנטית ועדיין לא מצליחים להרוויח ממנה כפי שהייתם מצפים? אם כך, כדאי שתדעו שאתם לא לבד. הימים שבהם עצם העובדה שהיה למישהו אתר אינטרנט הייתה מספיקה עברו חלפו להם, שכן היום צריך גם לקדם את האתר הזה ולגרום לכולם לדעת שהוא קיים.

מעבר לכך שהאתר צריך להיות יפה ומעוצב הוא גם חייב להופיע כמה שיותר גבוה בראש תוצאות החיפוש של גוגל. לכן ברור מדוע גם אתם תוהים מה זה אומר ואיך תוכלו להגיע לפסגה, והדבר הראשון שצריך להבין זה שזה לא משהו שיקרה ככה סתם. קידום אורגני בגוגל זו אחת מהאופציות הכי טובות שעומדות לפניכם כך שכדאי לכם לחשוב על זה ברצינות ולראות ממי תוכלו להזמין את השירות החשוב הזה.

איך בוחרים ממי להזמין שירות בתחום הזה?

כשמדברים על האפשרות של קידום אורגני בגוגל, כמו שקורה לגבי כל שירות אחר שרוצים להזמין, יש לא מעט אנשי מקצוע שאליהם תוכלו לפנות. עם זאת, לא כל חברה שמציעה שירותי קידום אורגני בגוגל באמת מגיעה עם הרבה ניסיון, ידע ושירות לקוחות מצוין, כך שטוב תעשו אם תבדקו לעומק לאיפה אתם פונים.

האם החברה שממנה אתם מזמינים את השירות ידועה? האם יש לה מוניטין והוכחות בשטח לגבי אתרים שהיא כבר הצליחה לקדם? בתחום הזה חשוב מאוד לבדוק שאתם לא פונים אל החובבנים כי קידום של אתרים בגוגל זו עבודה מקצועית לכל דבר. שימו לב, בין היתר, לגבי ההמלצות השונות, כי אם על חברה מסוימת תוכלו לקבל הרבה המלצות אז למה שלא תקבלו ממנה גם הצעת מחיר? כמו כן, חשוב לבדוק גם מה בדיוק מציעים לכם, כמה זה עולה ועל מה אתם משלמים כי כל חברת קידום אתרים בגוגל תוכל להציע לכם חבילת קידום קצת שונה.

כמה הגיוני לשלם? 

אי אפשר לדבר על הזמנת שירותי קידום אורגני בגוגל ולא לדבר על המחיר, כי כולנו יודעים שלעיתים מדובר על הוצאה כלכלית מאוד גדולה. מה שכן, חשוב להבין שהאינטרנט כן שינה את החוקים כי אונליין כל אחד יכול לפרסם.

יש מי שיהיה מוכן להשקיע בקידום האורגני אלפי שקלים בחודש ויש מי שיוכל להשקיע רק מאות שקלים, אך בשני המקרים ניתן יהיה לקדם את האתר. עוד נתון שחשוב לכם לקחת בחשבון זה שהקידום האורגני לוקח לרוב הרבה יותר זמן לעומת מודעות פרסום שמשלמים עליהן כסף. מצד שני, כאשר הקידום האורגני עובד הוא מחזיק מעמד ליותר זמן, כך שבהחלט אפשר להבין מדוע רבים בוחרים באופציה הזאת. בדקו היטב לאיפה אתם פונים וכמה אתם משלמים כי אין ספק שעל התשלום שלכם מגיע לכם לקבל תמורה מלאה.