בית | בניית דפי נחיתה

בניית דפי נחיתה

דף נחיתה הינו דף אשר מטרתו לקבל תעבורה טובה. דף נחיתה טוב מכיל מעט מילים ומניע לפעולה בצורה ישירה. בניית דפי נחיתה צריכה להיות מאוד מדויקת. הקופירייטר שמנסח את הדף חייב לקחת בחשבון שיש לו מספר מועט של מילים בעזרתן הוא צריך לשכנע את הגולשים שהם אכן הגיעו למקום הנכון.

אנחנו נמצאים כיום בעידן של אינסטנט, אנחנו רוצים את הדברים כאן ועכשיו. הרבה מאוד גולשים יוותרו על שיטוט באתר וירצו להגיע רק לדף הנחיתה ולכן חשוב מאוד לדעת לכתוב את דף הנחיתה בצורה מנצחת.

בניית דפי נחיתה אינה עניין פשוט. היכולת של הכותב לנסח את מה שהוא רוצה להגיד תך כדי שמירה על מספר מצומצם של מילים אינה פשוטה כלל וכלל. אין ארוחות חינם ועל מנת להגיע למצב בו דף הנחיתה שלכם יהיה אפקטיבי ויעיל מומלץ לכם להשתמש בשירותיהם האדיבים של בעלי המקצוע- הקופירייטרים.

הרעיון המרכזי בדף הנחיתה הוא להניע את הגולש לפעולה. אם לא הצלחנו לגרום לכך שהגולש או הלקוח הפוטנציאלי שלנו לא ימלא את פרטיו האישיים וישלח לנו אותם למעשה לא עשינו כלום. זה לא עוזר לאף אחד שהגולש התרשם מאיכות האתר, עיצובו והטקסטים המעניינים אם בסופו של דבר הוא לא ימלא את פרטיו האישיים וישלח לנו אותם בדף הנחיתה, כאילו לא עשינו שום דבר.

למעשה, דף נחיתה טוב צריך להיות כזה שבמספר שורות תמציתיות, איכותיות ומעניינות יצליח להכיל את כל המידע הרלוונטי בשביל הגולש בצורה כזאת שמספיק לגולש להיכנס לדף הנחיתה כדי להבין במה דברים אמורים. דפי נחיתה נראים אולי כדבר שכל אחד יכול לעשות, קצת מלל,טופס הרשמה וזהו. טעות. מי מכם שיעשה את הטעות וינסה לכתוב בכוחות עצמו את דפי הנחיתה מסתכן בכך שדף הנחיתה שלו לא יהיה יעיל ולבסוף גם לא יביא לו לקוחות פוטנציאלים.

איך לבנות דף נחיתה נכון - טיפים

קישורים וכפתורים
לא לשים יותר מדי קישורים בדף נחיתה מכיוון שגולש בדרך כלל יתפתה לברוח ממנו עוד לפני שייחשף למלל ובכלל למוצר אותו אנו מעוניינים למכור.


מיקוד
מומלץ לא להכניס יותר מידיי תיבות אלא רק מה שהכרחי – אנשים אוהבים פשוט!

עיצובים משחקי עיצוב וגרפיקה
לא לשחק עם יותר מדי עיצובים גרפיים מתוחכמים - המטרה של הדף נחיתה אמורה להיות להעביר מסר ברור.

מלל איכותי
מילים נשמע כמשהו פשוט אך אין זוהי טעות נפוצה. עדיך להשקיע בקופירייטר על מנת שימקד את דף הנחיתה בצורה טובה וידאג שאכן תגיעו לתוצאות המיוחלות.

פונטים רגילים
הטקסטים המעוצבים לא ימשכו יותר גולשים לעומת תוכן טוב הכתוב בפונטים שאנשים רגילים אליהם.

לתת פתרונות
כשאנשים מחפשים מוצר או שירות הם רוצים למצוא פתרון החוכמה היא לתת פתרונות או לפחות חלקיים בכדי שתהיה לגולש סיבה למלא את הטופס ולפנות דווקא אליכם.

תמונה שווה מאלף מילים
תמונה מושכת את העין ולעיתים טובה יותר ממלל לכן מומלץ להוסיף תמונה איכותית הבאה להמחיש את שירותינו או המוצר שאנו מעוניינים למכור.

להיות מתוחכם אך לא חוכמלוג
גולשים לעיתים לא מבינים הומור או משחקי מילים ולכן צריך לחשוב על הכלל ולכן על המלל להיות כתוב בצורה הפשוטה ביותר.

טופס צור קשר
על תיבת יצירת הקשר (במידה וקיימת) יש לשים במקום בו הגולש ישים לב אליה, לכן יש למקמה למעלה או באחד המקומות שבו מתמקד צומת הלב של הגולש העדיפות היא בצד שמאל לתוכן.

יחיד ומיוחד
גולשים תמיד רוצים לדעת מה אתה מציע יותר טוב מאחרים ולכן כדי לכתוב דברים כמו:"המערכת שלנו משוכללת מהתחרים מכוון ש.." או "המוצרים שלנו הם מוצרים איכותיים שמחזיקים לאורך זמן לעומת המתחרים".

כפתור המרה בולט
עצבו את כפתור ההמרה בצורה שימשוך את העין ויגרה את הגולש ללחוץ עליו אחרי הכול אין לו יותר מידיי ברירות אז חבל שיפספס את המטרה לשמה הבאנו אותו לשם.

סימני פיסוק
מי, למה וכמה? סימני פיסוק כמו: סימן שאלה, סימן קריאה גורמים לאנשים לעשות פעולות, באופן פסיכולוגי סימן קריאה מחזק את המילה שאנו רוצים שיעשה לכן מומלץ להכניס: קנה עכשיו! לרכישה לחץ כאן!.

הדגשות
לשים דגש, להגדיל, לצבוע ולעשות כותרות נכונות יכולות להיות מפתח להגדלת המרות דף הנחיתה שלך אבל אין להפריז יותר מידיי מכיוון שהצפה של מילה מסוימת תגרום להתעלמות מהמלל אותו אנו רוצים להדגיש.

בנה דף נחיתה בעצמך!