בית | דף נחיתה - כל היתרונות בדף אחד

דף נחיתה - כל היתרונות בדף אחד

דף נחיתה הוא אינו כלי שיווקי חדש בעולם קידום האתרים, אך ככל שהשנים חולפות כך יותר ויותר בעלי עסקים ומקדמי אתרים מתוודעים לעובדה שמדובר על אחד הכלים השיווקיים והקידומיים החזקים ביותר בעולם האינטרנט. נכון להיום דף הנחיתה הינו חלק בלתי נפרד מפעולות השיווק, הפרסום והקידום של עסקים שונים והוא מוגדר על ידי מומחים רבים בתחום הפרסום והקידום באינטרנט כ- "פרומו" מוצלח לקידום מוצרים, שירותים ואתרי אינטרנט של עסקים שונים ברשת.

דף נחיתה – נעים להכיר

דף מסוג נחיתה המכונה בשפה האנגלית LANDING PAGE הוא דף אינטרנט שמטרתו היא אחת: גיוס לקוחות חדשים לקניית המוצרים של העסק או השכרת השירותים השונים אותם העסק מציע. הדבר החשוב ביותר אותו יש לזכור בעת יצירת דף מסוג זה הוא שהוא חייב להיות תמציתי, מסקרן ולגרום להנעה לפעולה אצל המבקרים בו. כלומר, המטרה היא שכל גולש שמגיע אל דף הנחיתה של העסק יקרא את המסר הרשום בו וישאיר את הפרטים שלו וזאת על מנת שניתן יהיה ליצור איתו קשר ולמכור לו את המוצר או השירות של החברה. נכון להיום קיימים סוגים שונים של דפי נחיתה, כאלו שמובילים את המבקר בהם לדף קנייה ישירה של המוצר או השירות וכאלו שמובילים את המבקרים להשאיר פרטי התקשרות ואילו נציג החברה הוא זה שחוזר אל הלקוח הפוטנציאלי ומבצע את המכירה.

דפי נחיתה – היתרונות

אין זה פלא שדפי נחיתה "מככבים" כבר שנים ומדי שנה היוקרה שלהם עולה. שכן, מדובר על כלי חזק מאוד לקידום האתר,המוצר, השירות או כל דבר אחר אותו מעוניינים למכור. אך יתרון מרכזי זה אינו היתרון היחיד של דף הנחיתה. יתרון נוסף הוא שמדובר על דף אחד בלבד, דבר שמהווה יתרון עבור אנשים שמעוניינים לפרסם מוצר או שירות חדשים אך אינם מעוניינים להתחיל ולבנות אתר אינטרנט שלם למטרה זו. יתרונות נוספים הם שמדובר על דף קצר וממוקד שמהווה "פרסומת" וכל תהליך לכידת הקונה הפוטנציאלי בו לוקח 5 עד 30 שניות. מבחינת עיצוב, עיצובו של דף הנחיתה אינו קשור לדפי האתר וניתן "להתפרע" ולשבור את הקונספט העיצובי הסולידי של האתר.


לסיכום, כיום חברות ועסקים רבים פונים אל חברות קידום אתרים ובניית אתרים המציעות שירות בניית דפי נחיתה וזאת על מנת לפרסם את אתר האינטרנט שלהם ומוצריו בערוצי המדיה השונים ולחשוף את אלו בפני קונים פוטנציאליים. דף נחיתה מהווה את אחד האמצעים החזקים ביותר להצלחת קמפיין פרסומי של הלקוח או שיווק מוצר חדש אותו הוא מעוניין לקדם. כעת, כל שנותר הוא לאתר את אותם מומחים בתחום וליהנות מהתוצאות.