בית | דפי נחיתה

דפי נחיתה

דפי נחיתה

דפי נחיתה הם למעשה דף אינטרנטי המשמש כדף שיווקי או כדף ראשון ומוביל לאתר הבית של החברה או נותן השירותים. דפי נחיתה, נועדו למטרות קידום ושיווק ספציפי, למרות שהם דפים עצמאיים. משמעות עצמאותם ברשת, היא לשמש כבסיס נחיתה לכל המעוניין בשירות. בדרך כלל, דפים אלה יכילו קריאה לפעולה מסוימת (מילוי פרטים, רכישת השירות ועוד), בכדי שכל המעוניין להעמיק במוצר ולקרוא פרטים נוספים יוכל להיכנס לאתר הבית.

מטרתם של דפי נחיתה היא ללכוד ולשמור את כל אותם פניות צרכניות, אשר פוטנציאליות לרכישה עתידית, ולנסות לקרב את קהל הגולשים ולהכיר לו את המוצר או השירות הקיים, עוד לפני המכירה (למשל באמצעות עלונים שיווקיים, ספרים אלקטרונים או כל חומר פרסומי אחר).

חשיבות דפי נחיתה

דפי נחיתה, לרוב, יהיו משמעותיים יותר לקמפיין השיווקי מאתר הבית, וזאת מכיוון שהם מצליחים יותר במשיכת לקוחות פוטנציאליים. דף הבית באתר נבנה לצורך מתן אינפורמציה ומידע רב, שהגולש הפוטנציאלי לא מעוניין בו, ואינו יכול לקרוא אותו בזמן המוקצב לו. לכן, בכדי לנצל את זמנו של הגולש, באופן אשר ייטיב עם המוצר או השירות, יש להמיר כמה שיותר גולשים לצרכנים. על יעד זה, רק דפי נחיתה יכולים לענות.

בכדי שיהיו כמה שיותר המרות, אין להסיח את הדעת בדפי הנחיתה. משמעות הדבר כי דפי הנחיתה לא חייבים לכלול הרבה תוכן מילולי, אלא דווקא להדגיש את המוצר באמצעות סרטי וידאו או המחשות ויזואליות אותם הגולש ייטה לזכור. השימושים האפשריים לדפי נחיתה הם כמעט בלתי מוגבלים , ואפשר להשתמש בהם בכדי לאסוף מידע אישי על הגולשים בתמורה לספר אלקטרוני או הרשמה לדיוור ישיר.

קמפיין פרסומי באמצעות דפי נחיתה

דפי נחיתה יכולים ועשויים לענות באופן מדויק על דרישות הקמפיין הפירסומי, הן מבחינת גיוס הלקוחות והן מבחינת תכנים נדרשים. באופן דומה לפרסומות במידה אחרת (עיתונות, טלוויזיה), גם דפי נחיתה מספקים לגולשים את ההכרה עם המוצר, באופן אקטיבי. תוצאות ההמרה יוכלו להיראות תוך זמן קצר, מכיוון שרוב המבקרים והגולשים האקראיים הינם חסרי סבלנות ויעזבו את דפי הנחיתה תוך מספר שניות, אם המסר לא יעבור אליהם, וישאירו אותו נקי מפרטיהם האישיים.

לכן, דפי הנחיתה חייבים להיות מעוצבים באופן אשר יתאים למסר השיווקי, ולהיות מינימליים מבחינת העומס הקיים. במידת האפשר, כדאי לתכנן מספר דפי נחיתה, בכדי לבצע סטטיסטיקות וסקרים לוודא את יעילותם, מבחינת מילות המפתח שנבחרו לכל אחד מהדפים הקיימים.

תיאור המאמר: דפי נחיתה הינם דפים עצמאיים אשר מטרתם העיקרית היא להפוך גולשים אקראיים ללקוחות פוטנציאליים ומעשיים.