בית | השוואת מחירים בתחום בניית אתרים

השוואת מחירים בתחום בניית אתרים

השוואת מחירים בתחום בניית אתרים

בישראל פועלות עשרות אם לא מאות חברות בניית אתרים, חלק מן החברות מעסיקות עשרות עובדים אשר אחראים על בניית אתרים, עיצובם ואף קידומם ברשת, בעוד שיש לא מעט חברות שכל כולן הוא אדם אחד אשר מנהל אותן וגם אחראי על בניית האתרים בפועל.

לשמחתנו שי לנו היום מספר כלים להחליט עם איזו חברה אנחנו רוצים לעבוד וכן לבצע השוואת בין החברות כולל השוואות מחירים. כך למשל אנחנו יכולים להשוות מחירים בין חברות דרך המנגנון של חברת יס פליז אשר מציעה לנו אפשרות להשוות בין מספר חברות שמציעות שירות בניית אתרים. אך לפני שניכנס לשאלת המחיר ולפני שנסביר כיצד המנגנון של יס פליז עובד, הנה מספר פרמטרים שיעזרו לנו להחליט, כיצד לבחור חברת בניית אתרים.

5 טיפים כיצד בוחרים חברת בניית אתרים בצורה חכמה

טיפ ראשון – סגנון – לכל חברה יש סגנון בנייה משלה, יש חברות שמשתמשות בפלטפורמות מוכרות כמו וורדפרס, אחרות מקימות פלטפורמות משלהן. על כן יש לבחון מה אנחנו מעדיפים. יש לקחת בחשבון שחברה שבונה על פלטפורמה של וורדפרס מציעה לנו אתר שהוא מאוד פשוט וקל לתפעול ולתחזוק.

טיפ שני – לוח זמנים – יש לבחון מה לוח הזמנים שהחברה מציעה לנו לאורך זמן, כלומר תוך כמה זמן האתר עולה לאוויר, במידה ויש עדכון במערכת תוך כמה זמן הוא מתבצע וכדומה. לוח הזמנים הוא חשוב בשביל שנוכל להשתמש באתר כמה שיותר מהר.

טיפ שלישי – אחריות אחרי ההקמה – כל חברת בניית אתרים, האחריות שלה כלפי האתר שהיא בונה לא נגמרת ביום בו היא מוסרת אותו ללקוח אלא האחריות נמשכת גם לאחר מכן, במידה ויש תקלות עם השרת, במידה ויש צורך להוסיף דברים, עדכונים למערכת ועוד. ברוב המקרים כל הנשוא של האחריות והעדכונים יכללו במחיר ההקמה.

טיפ רביעי – רלוונטיות – למעשה זה הדבר החשוב ביותר, האתר שאנחנו מקימים צריך להיות רלוונטי, כלומר הוא צריך להתאים לימנו. מה שאומר, שהוא צריך להיות מותאם לנייד, עם חנות וירטואלית, מותאם לקידום, נגיש לגולש וכדומה.

טיפ חמישי – שרת – עלינו לוודא שהאתר מקבל שרת חזק אמין ובטוח, רק כך הוא יפעל בצורה טובה ולא יקרוס.

אחרי שקיבלנו את 5 הטיפים לבחירת חברת בניית אתרים, זה הזמן לבחון כיצד מנגנון השוואת מחירים של יס פליז יכול לעזור. המנגנון עובד בצורה מאוד פשוטה, אנחנו משאירים את הפרטים שלנו באתר וחוזרות אלינו מספר חברות, כל חברה מציעה לנו שירות מסוים עם מחיר וכך אנחנו יכולים להחליט איזה מבין החברות הכי מתאימה לנו מבחינת השירות והמחיר.
חברת יס פליז עובדת אך ורק עם חברות מובילות, אמינות, אשר יכולות לעזור לנו להקים אתר אינטרנט ברמה גבוהה שישרת אותנו לצרכים שונים.