בית | איך לעשות כסף באינטרנט

איך לעשות כסף באינטרנט

לעשות כסף באינטרנט

איך לעשות כסף באינטרנט היא שאלה שמעניינת גולשי אינטרנט רבים ולעיתים נראית כעשיית כסף קל.

ישנם מספר דרכים בהם ניגע בכתבה זו ונלמד איך להרוויח כסף באינטרנט: פרסום ממומן (אדסנס,מרלין), רשת תוכניות שותפים (סקינדו, וויסל), שיווק רשתי, מיזמים אינטרנטיים שונים שיכולים להיות הכנסה נוספת או הזדמנות עסקית המאפשרת לעשות כסף באינטרנט באופן קבוע ואולי ריטנר חודשי.

רוב האנשים חושבים שלעבוד מהבית זו עבודה קלה ונוחה שבא ניתן לעשות כסף רב במספר שעות מצומצם, במציאות אין זה הדבר וכדי להרוויח כסף יש ראשית לזהות נישות המאפשרות הזדמנות עסקית וראשית לחקור את הנושא ובמקרים מסוימים אף לעשות תוכנית עסקית (תלוי במורכבות הפרויקט וההשקעה הצפויה).

במידה ולא מעוניינים להשקיע בתוכנית עסקית מקצועית עם בעל מקצוע יש לבדוק ולכתוב מספר דברים: מטרת הפרויקט, מורכבות, מתחרים פוטנציאלים, רווחים עתידיים ועוד.

היום באינטרנט תחום תוכניות השותפים ועשיית כסף באינטרנט בישראל מפותחת, המון מתחרים טובים אך מספר הגולשים מסתכם במיליונים בודדים, התחרות קשה ויצירת הכנסה אינה דבר של מה בכך, אך אם בכל זאת החלטת ללכת על זה יש להכיר את הדרכים להרוויח כסף.

לעשות כסף עם פרסום ממומן (גוגל אדסנס)

פרסום ממומן (גוגל אדסנס), אלו אותן פרסומות קטנות המופיעות בצידי החיפושים במנוע החיפוש של גוגל ובאתרי האינטרנט השונים כאשר מקליקים על פרסומת מקבלים אחוז מסוים מהרווחים.

יתרונות הפרסום הממומן
לרוב הרווחים אינם גבוהים עבור הקלקה, תלוי בתוכן שיש בדף והחיפוש שביצע המשתמש אך עם זאת השימוש בפרסומות חינם, הסטטיסטיקות של גוגל מצוינות והכסף מגיע ללא עיכובים (הכל רשום ומסודר במערכת של google adsense )

חסרונות בפרסום ממומן
צריך תנועה גדולה של גולשים באתר או בדף נחיתה.
גוגל משנה את אלגוריתם החיפוש שלו דבר מאוד בעייתי למי שמעוניין לקדם באופן אורגני ולכן לא מומלץ לבסס תוכנית שיווקית של אתר על פרסומות אלו חוסר יציבות ושינויים מפעם לפעם גרמו לאתרים רבים להיפגע ואף להיסגר.

להרוויח כסף באינטרנט באמצעות תוכניות שותפים

להרוויח כסף באינטרנט באמצעות תוכניות שותפים אינה פעולה של מה בכך ואפילו שלרוב רשתות של תוכניות שותפים שונות יודעות לתת לנו הרגשה של הזדמנות עסקית, מאפשרים לנו לעבוד מהבית ונותנים לנו את כל הכלים כדי שנדע איך לעשות כסף באינטרנט. מערכת התוכנית שותפים עובדת בדומה לגוגל והם כמו שותפים לעסק רק שלרוב על כל הקלקה לא נקבל סכום שולי אלא על כל מילוי טופס שנגרום לאנשים למלא אנו נתוגמל בסכומים של עשרות שקלים ולעיתים גם מאות על סגירה של עסקה.

יתרונות תוכנית שותפים
רווחים גבוהים על כל עסקה (טופס שמולא ו\או מכירה שהתבצעה)
עבודה נוחה מהבית ללא גיל ספציפי יכול להיות עבודה צדדית או עבודה מהבית לאמהות, מבוגרים ויודע מעט שיווק באינטרנט.

חסרונות תכנית שותפים
הרבה טענות ובעיות בנוגע למוסר התשלומים של חברות השותפים.
מערכות פחות מתקדמות משל גוגל והפרסומות משתנות אותן צריך להחליף ידנית דבר המצריך מעקב יומיומי ומספר דפים מצומצם במידה וישנם מספר אתרים המעקב קשה ביותר.

שיווק רשתי (MLM - Multi Level Marketing)

שיווק רשתי (MLM - Multi Level Marketing) זה עוד דרך המאפשרת עשיית כסף באינטרנט ומחוצה לו, הרעיון הוא ליצור מצב שכל אחד יוצר מסביבו עוד אנשים שמוכרים מוצר או שירות כלשהו והרווחים מתחלקים בצורה הוגנת בין כל השותפים.

לרוב שמדברים על שיווק רשתי ומישהו מציע לנו שירות כזה או אחר אנו ישר אומרים זה פירמידה? והאדם שבא למכור לנו את שירותיו לרוב נעלב ואומר חס ושלום זו לא פירמידה ואז מסביר לנו את ההבדל.

אותנו מעניין איך עושים כסף ולכן מה שאוסיף בהקשר זה, תמיד ששואלים אותי התשובה של זהה במידה ויש רצינות ולוקחים את העסק כמו עסק רגיל ולא 2-3 ביום כמו ההבטחות השונות שמבטיחים לנו אז יש סיכוי להצליח.

1 מתוך 10 אנשים שאני מכיר בתחום השיווק הרשתי מצליח להרוויח כסף. חלק ניכר ממנו נעשה דרך שיווק ופרסום באינטרנט עם דרך אתר נישתי ו/או דף נחיתה הקשורים לתחום דנן.

להרוויח כסף באמצעות ריטנרים או סחר

להרוויח כסף באמצעות ריטנרים או סחר הינו התחום האחרון בכתבה של איך להרוויח כסף מהאינטרנט. 
בשני התחומים השאיפה היא שהלקוח הפוטנציאלי יקנה מוצר או שירות שבאפשרותכם להציע.
זה יכול להיות ספר שכתבתם, קורס אינטרנטי שיצרתם או מוצרים לאייפון שקניתם במחירים זולים וברצונכם למכור ברשת.

אין סוף לדברים שניתן למכור באינטרנט ואני הייתי מציע למכור משהו שאתם מבינים בו, שיש לכם נגיעה אליו ואפשרות למכרו.
ניסיונות מכירה של מוצרים אקראיים לרוב לא ייתנו את התמורה הרצויה ולכן לפני החלום של עסק מהבית ובניית עסק המניב כסף ברשת ראשית יש להיות מכוון מטרה ולהבין שאמנם ההשקעה לרוב נמוכה לעומת חנות ממשית אך עם זאת ההצלחה טמונה בהשקעה רבה של זמנכם, בהצלחה.