בית | מה זה דף נחיתה

מה זה דף נחיתה

מה זה דף נחיתה

דף נחיתה כשמו הוא, דף אשר "נוחתים בו", למטרת חשיפת מוצר או שירות אינטרנטי או פיסי.
השאלה המתבקשת היא "מה זאת אומרת לנחות?" נסביר את המושג בהרחבה:
ניתן להשוות אתרי אינטרנט למבוך גדול מאוד (עקב העמודים המרובים וחוסר המיקוד), הדבר הבולט במבוך הוא שניתן תמיד לבחור באיזה נתיבים ללכת וקיימים מספר נתיבים (קדימה, שמאלה, ימינה או לחזור לאחור) דף נחיתה במקרה שלנו הוא המבוי הסתום במבוך שלנו, כאשר הגענו עליו לא יהיו לנו נתיבי מילוט חוץ מלחזור על עקבותינו. לכן בדרך זאת או אחרת הגולש יהיה חייב להסתכל על הדף או העמוד. "אז מה בעצם היתרון כאן?" בוודאי אתם שאלים, לא סתם נאמר המשפט ש"אלוהים נמצא בדברים הקטנים" וכאן נסביר איך יתרון שלמראית עין קטן מכיל בתוכו עולם ומלואו.

ממה דף הנחיתה מורכב?

דף הנחיתה לרוב מורכב מ-3 דברים עיקריים: טקסט איכותי, טלפון וטופס יצירת קשר, אשר שילוב שלהם יוצר דף נחיתה איכותי ואופטימאלי להמרות ולקוחות פוטנציאליים (המרות = גולשים המתקשרים או ממלאים את טופס צור הקשר) לעומת זאת האיכות של הדף קריטית להצלחתו מכיוון שבמידה והטופס יצירת הקשר או הטלפון אינו בולט דיו – אז אין זה משנה עד כמה הכיתוב יהיה מוצלח, לדף נחיתה לא יהיה שום תועלת מכוון שהאלמנטים תלויים אחד בשני.

חשיבות הטקסט בדפי נחיתה

בדפי נחיתה, תפקיד הטקסט הנו ללכוד את העין של הגולש, כלומר אם נחזור ל"מבוי הסתום" במבוך אז הטקסט הוא בעצם הקיר.
לדוגמא: אם לא תיראו בקיר הזה כלום מלבד מספר לבנים אשר מחוברות זו לזו בבטון זה יהיה משהו תפל, חסר חשיבות וקל וחומר לא מעניין, לעומת זאת אם תיראו בקיר תמונה אשר מוארת מתחתיה באור פנסים כמו שלט חוצות בכביש, זה ימשוך את עיניכם.
וזה בדיוק עיקרון הטקסט – למשוך את העין על ידי כיתוב ממוקד שיסביר לגולשים באופן הכי פשוט מה אתם מוכרים?, למה לקנות אותו? ועד כמה הוא טוב...