בית | שימוש בדפי נחיתה לקידום חנות וירטואלית

שימוש בדפי נחיתה לקידום חנות וירטואלית

בעלי חנות וירטואלית מבינים היום כי הכוח טמון באינטרנט. מה הכוונה? על מנת למשוך קהל לקוחות פוטנציאלי שיהפוך ללקוחות חשוב מאד לדעת כיצד ליצור איתם קשר. בסוף היום, השאיפה של כל בעל עסק היא שכל הלקוחות ידעו בדיוק את הפרטים הנכונים על המוצרים בחנות על מנת שיצרו קשר. לצורך כך ניתן לעשות שימוש בדפי נחיתה.

יש לנו את המוצר  המתאים עבורך

היתרון הגדול של חנות וירטואלית בא לידי ביטוי במציאת מוצרים שונים בלי לקום מהכסא. אם בעבר רכשנו מוצרים בחנות וניהלנו דיאלוג עם המוכר, היום זה ממש לא כך. לעיתים הלקוחות מגלים עניין במוצר אחד ומבקשים לדעת פרטים נוספים ומה קורה אז? בשלב הבא נכנס לתמונה דף נחיתה שמטרתו היא להדגיש לקוראים- יש לנו בדיוק את המוצר המתאים עבורך.

מהו בכלל דף נחיתה

אז מהו בכלל דף נחיתה? דף נחיתה הוא עמוד הכולל פרסום מוצרים שונים המאפשר ללקוחות ליצור קשר על ידי השארת הפרטים שלהם. אם החנות מוכרת מוצר מסוים שהלקוחות מגלים בו עניין, הרי חיפוש קצר באינטרנט יוביל את הלקוחות לדף הנחיתה ומשם לחנות. דף הנחיתה כתוב בצורה תמציתית אך שיווקית וכולל תכנים הקשורים לקידום החנות.

מה כולל דף נחיתה

דף נחיתה כולל מספר דגשים:

  • מסר ברור: המסר צריך להיות ברור ולעבור לגולש כמה שיותר מהר.

  • כתיבה מדוייקת ושיווקית: כתיבה הגורמת לגולש לגלות עניין במוצר.

  • יתרונות המוצר: חשוב מאד לפרט את יתרונות המוצר על מנת לא לגרום לגולש לעבור לדף הבא.

  • הנעה לפעולה: הגולש מגלה עניין? זה בדיוק הזמן להשאיר טופס יצירת קשר המניע אותו ליצירת פעולה ולהפוך מעוד גולש ללקוח פוטנציאלי המגלה עניין במוצרים הנמכרים בחנות.

 חשיבותה של כתיבה שיווקית

לכתיבה שיווקית יש תפקיד חשוב מאד בעיצוב דף נחיתה. כפי שהזכרנו קודם לכן מטרת המילים היא להניע את הלקוחות לפעולה ולגלות עניין ברכישת המוצר. אם תרצו, דף הנחיתה גורם לגולש להתעניין במוצר תוך כמה דקות וכך גם להגיע לאתר האינטרנט של החנות.

יצירת  דף נחיתה מתאים לטלפון הניייד

בעולם המהיר בו אנו חיים בו הכל מתנהל באמצעות הטלפון הנייד זה רק מתבקש להעביר את המסרים בצורה ברורה כך שאנשים העושים שימוש בטלפון הנייד שלהם יתעדכנו. יצירת דפי נחיתה מתאימים לטלפון הנייד מאפשרים לגולשים לחפש את המידע בקלות יתרה בלי מאמץ לקרוא את השורה התחתונה.

בעלי חנות וירטואלית? מעוניינים למשוך לקוחות חדשים - העזרו בדפי נחיתה

במידה והנכם מעוניינים לקדם מוצרים חדשים בחנות, הרי שימוש בדפי נחיתה עשוי להעביר את המסר בצורה הנכונה. טקסט שיווקי נכון עשוי להביא לכם את הפנייה הרלוונטית ואילו מבחינתו של הגולש המבחין בדף הנחיתה קבלת מידע אודות המוצר.

.