כתיבת תוכן לקידום

כתיבת תוכן לקידום
תרשה לי לברך אותך לרגל השקת האתר החדש שלך, הוא באמת מעוצב בצורה יפה ואפילו כתוב בצורה שנונה, אז רגע, לא הבנתי מה הבעיה?
אהה אתה אומר שאין לך כניסות, הבנתי, אכן בעיה קשה, אפשר לומר שזאת מחלה קשה, אפילו וירוס, אולם למזלך יש לנו תרופה בדיוק בשבילך.
לתרופה הזאת קוראים כתיבת תוכן מקדם אתרים. כתיבת תוכן על מנת לקדם אתר ברשת הוא אחד המצרכים המבוקשים כיום באינטרנט.

על מנת לקדם אתר מסוים לא מספיק רק לכתוב בצורה שנונה או לעצב אותו ויזואלית בצורה מושכת,
אלא צריך לכתוב את התוכן ולבחור את העיצוב המתאים על מנת שמנועי החיפוש יוכלו לקרוא את האתר שלכם ביתר קלות ולמקם אותו בדפים הראשונים.
קידום אתרים באינטרנט אינו דבר של מה בכך, על מנת לדעת איך לכתוב בצורה נכונה, מעניינת ומדויקת חשוב לבחור כותבי תוכן מנוסים ויצירתיים אולם מעל הכל מדויקים בעבודתם.

קופירייטרים שרק מחפשים לשרבט מילים או אנשים שהמילה הכתובה קלה להם לפחות כמו זאת המדוברת, הם האנשים שאיתם תרצו לעבוד על מנת שהאתר שלכם יקודם בצורה הטובה והמהירה ביותר באינטרנט.
אתם יכולים לנסות לעשות זאת בעצמכם, אבל ראו הוזהרתם! אל תתפלאו אם בעוד מספר חודשים תגידו לי שכולם אומרים שיש לכם את האתר הכי יפה והכי מושקע אבל אף אחד חוץ מהחברים שלכם לא נכנס אליו. המטרה הראשית שלכם צריכה להיות אחת - הגדלת מאגר הלקוחות הפוטנציאלים שלכם.

למען מטרה זאת אנחנו צוות אסטרטג נעמיד לרשותכם את כותבי התוכן הטובים והמוכשרים ביותר על מנת שיעזרו לכם להגיע לכמה שיותר גולשים.
כתיבת תוכן לקידום אתרים הוא מקצוע לכל דבר ועניין. ממש כמו שכאשר יש לכם סתימה בצנרת אתם תתקשרו לאינסטלאטור כך גם בכל מה שקשור לקידום של האתר שלכם ברשת, למעשה, ברגע שתבינו שהאתר שלכם מייצג אתכם וממש כמו שהייתם רוצים שיתייחסו אליכם כך צריך להתייחס לאתר שכל מטרתו אחת - לשווק אתכם בצורה הטובה והיעילה ביותר.

לעתים, במיוחד בשנים האחרונות, כל ילד זב חוטם חושב שהוא יודע לכתוב, כתיבה היא אמנות לכל דבר, יש כאלה שיש להם את זה וכאלה שאין להם את זה. לנו באסטרטג יש את זה, ברשותנו נמצא ארסנל הכותבים הטוב ביותר שרק מחכה להראות לכם למה הוא מסוגל. אחת הטכניקות הטובות ביותר בכתיבת תוכן לקידום נקראת "השתלה". כותב תוכן מיומן יודע "לשתול" את מילת החיפוש המבוקשת בטקסט בצורה כזאת שהגולש הממוצע לא ידע שהוא למעשה קורא תוכן מוזמן. במילים אחרות, צוות הכותבים שלנו יכתוב עבורכם תוכן מעניין, לעתים משעשע, ציני או מרגש שיהיה נעים לקריאה, כאשר בתוכו יושתלו להן מילות המפתח המבוקשות על ידי הלקוח. נשמע כמו איזה סרט היצ'קוקי, לא? אם יודעים לעבוד בצורה נכונה ויותר חשוב יודעים עם מי לעבוד, התוצאות יגיעו הרבה יותר מהר ממה שאתם חושבים.

צוות אסטרטג ישמח לעמוד לרשותכם בכל עניין, כתיבה למטרת קידום אתר, כתיבת מלל לאתרים תדמיתיים, ניהול תכנים, תוכן יצירתי לפרינט, סלוגנים,
יעוץ טלפוני חינם בתחום קידום אתרים וכתיבת תוכן .

לפרטים נוספים התקשר לטלפון: 054-2279950  או מלא את הטופס ונציגנו יחזרו בהקדם

Powered by Drupal - Design by artinet