לינקיאדה אינדקס אתרים ואחלה דף בית

צרכנות, נופש, לימודים ועוד ועוד.. פשוט יש שם הכל בחיי... רגע.. מה? אין לכם מושג על מה אני מדבר אה? טוב, אז כנראה שלא נכנסתם לדף הבית האידיאלי אתר לינקיאדה. תישארו איתי רגע ותנו לי להסביר לכם מה אתם מפסידים.

הקורא האינטיליגנטי בטח כבר ניחשת שמדובר על אתר שימושון. לינקיאדה הוא למעשה אתר שמאגד בתוכו המוןקישוריםלאתרים המובילים ברשת בקשת רחבה של תחומים ושימושים. כאינדקס אתרים איכותי לינקיאדה מגיש לכם את האתרים המובילים בישראל בתחומים שונים.

באמת יש שם הכל, לא מאמינים? רוצים לדעת מהם שערי המטבע היציגים? רוצים לדעת על קווים התחבורה הקרובים לביתכם? רוצים הכל זמין ונוח מול העיינים? יש! פשוט כנסו ותבינו את היתרון. אני ממליץ לכם להיכנס לאתר ולהופכו לדף הבית שלכם.

אין לכם עדיין דף בית ? כנסו ללינקיאדה. חשבו על זה כעל החמ"ל הפרטי שלכם, ממנו אתם מנהלים את שיטוטכם באינטרנט. דף אחד עם המון אפשרויות. מדובר באתר צעיר ודינמי, בעל ממשק עכשיוי שמאגד בתוכו רק את התכנים הרלוונטים ביותר בשבילך. לינקיאדה יודעים מהם הקישורים המשומשים ביותר וערים לצורך שלך לקבל את המדע המהיר ביותר והנכון ביותר בשבילך.

ישנם אתרים נוספים שראיתי כמו קפה, דף הבית של גוגל, לעניין ורבים נוספים, מה שאהבתי בלינקיאדה זה שהם הביאו את הגאדג'טים המעניינים ביותר, נמנעו מהכנסת קישורים לא רלוונטים והכניסו אפליקציות שלא ראיתי במקומות אחרים וזאת לאחר שנרשמתי לאתר.

ישנה אפשרות לבנות ולעצב את המראה של דף הבית בתצורה שאני רוצה כמו בדף הבית של גוגל.
ישנה אפשרות לעלות את הקישורים שישמרו באתר של האתרים שאני הכי אוהב והכי מדליק זה שאנשים יכולים ל"עקוב" אחרי הקישורים שלי כמו בטוויטר. 
לא עוד הקלדות וחיפושים שמובילים אותך למקומות לא צפויים ברשת מעכשיו שווה לראות את דף הבית שלי ואולי גם שלך http://linkiada.co.il